вул.Молодіжна,12
м. Херсон

День науки в 3-Б класі

 

 

День Науки учні 3-Б класу (класовод Гладченко О.А.) провели разом  із логопедом, психологом, кінезіологом Зіневич Тетяною Олександрівною, на якому ознайомилися з доволі новою наукою - освітньою кінезіологією та «гімнастикою для мозку».

Завдяки спеціальним вправам зрозуміли, як розвиток дрібної моторики пов’язаний із роботою мозку й навпаки та які вправи треба виконувати, щоб задіяти обидві частини мозку.

Учні склали список своїх улюблених вправ для  успішного навчання читанню, письму, математики, стресостійкості та вправ для розвитку міжпівкульної взаємодії.

Український педагог Василь Сухомлинський говорив: “Розум знаходиться на кінчиках пальців дитини” 

КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ВПРАВИ  - це вправи, які завдяки рухам найбільше розвивають мозок!

Приклади вправ:

ВУХО-НІС: Дитині треба схрестити руки й однією торкатися носа, а іншою – вуха. Потім – розхрестити руки й повторити те саме. Торкатися до вуха й носа треба одночасно. Це можна виконувати в різному темпі. Власне, пошук частини тіла, знаходження й переключання рухів – це дуже важливо для дітей.

Одночасне МАЛЮВАННЯ двома руками. Наприклад, можна намалювати серединку квіточки й запропонувати дитині намалювати пелюстки. Дитина має взяти ручки у дві руки й одночасно малювати пелюстки обома руками навколо квіточки. Також можна синхронно малювати дві частини серця обома руками.

.

Скринька довіри